31,1 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy Levínská Olešnice, dále mnoho mostků až na konec vesnice, některé nízké! codzienny start pływanie, 3,8 km |
27,3 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy (lokalny) Ždírec 1,7 km |
25,6 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
rozwalony zapora przenosić prawo 0,9 km |
24,7 |
  odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy [284] dopływ lewo Rokytka stavidlový zapora przenosić prawo , dále nízké lávky 0,9 km |
23,8 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy (lokalny) Roškopov 0,5 km |
23,3 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy (lokalny) 0,8 km |
22,5 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy [284] i następujący 100 m zapora (schodek) przejezdne  0,2 km |
22,3 |
  odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy (lokalny) most kolejowy i następujący 100 m most drogowy (lokalny) Ústí 0,7 km |
21,6 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy dopływ lewo Popelka |
21,6 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy Ústí 3,0 km |
18,6 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most kolejowy i następujący 200 m most drogowy (lokalny) 0,8 km |
17,8 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy Bělá Dworzec kolejowy Bělá u Staré Paky lewo, codzienny start pływanie, 0,1 km |
17,7 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most kolejowy i następujący 100 m most drogowy  0,6 km |
17,1 |
  odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most mostek dla pieszych zapora przejezdne most mostek dla pieszych  1,0 km |
16,1 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy (lokalny) 0,3 km |
15,8 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most kolejowy i następujący 100 m most drogowy (lokalny) 0,5 km |
15,3 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
zapora przejezdne 1,1 km |
14,2 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy (lokalny) 0,5 km |
13,7 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy (lokalny) 0,7 km |
13,0 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most kolejowy i następujący 50 m rozwalony zapora przejezdne 0,7 km |
12,3 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most kolejowy [30] Libštát, rozwalony zapora przejezdne !! 0,6 km |
11,7 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy Libštát codzienny start pływanie, , Dworzec kolejowy lewo, 300 m 1,0 km |
10,7 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy 0,2 km |
10,5 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
zapora przenosić lewo albo prawo wysoki (m) 2,5 m nieprzejezdne, 0,2 km |
10,3 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
fotbalové hřiště 0,2 km |
10,1 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
zapora (schodek) przejezdne 0,2 km |
9,9 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy 0,3 km |
9,6 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most mostek dla pieszych Dworzec kolejowy 300 m vl. 0,5 km |
9,1 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy [283] 0,3 km |
8,8 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy [283] Košťálov 1,7 km |
7,1 |
 odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
zapora wysoki (m) 0,3 m most mostek dla pieszych 2,1 km |
5,0 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
zapora przenosić prawo wysoki (m) 1,0 m  0,5 km |
4,5 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy (lokalny) 1,1 km |
3,4 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
Nedvěží vl. 0,3 km |
3,1 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy [283] Bořkov wodowskaz 0,7 km |
2,4 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
zapora kamenný zához přes řeku wysoki (m) 0,9 m, dál několik nižších podobných prahů 0,3 km |
2,1 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most mostek dla pieszych 0,8 km |
1,3 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy 0,3 km |
1,0 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
zapora przenosić lewo wysoki (m) 2,5 m nieprzejezdne, , přenášení vlevo nebo jet náhonem vpravo až k vodní elektrárně a okolo ní přenést 100 m do vysoké navigace 0,6 km |
0,4 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most drogowy 0,3 km |
0,1 |
odcinek ze Staré Paky: nieprzejezdne |
most mostek dla pieszych Semily Dworzec kolejowy 700 m lewo, 0,1 km |
0,0 |
|
uchodzi do Jizery |