22,2 |
 |
most drogowy 1,1 km (GPS: 49.6507511,12.8905250) |
21,1 |
 |
dopływ prawo Mezholeský potok, začátek regulace 1,0 km |
20,1 |
   |
most drogowy historický Prostiboř - Kopec i następujący zapora (schodek) codzienny start pływanie, 1,8 km |
18,3 |
 |
zapora (schodek) przejezdne bývalý mlýn 0,5 km (GPS: 49.6624197,12.9276036) |
17,8 |
 |
most mostek dla pieszych 0,2 km |
17,6 |
|
nieoficjalny camping prawo, U Bobrů i następujący 100 m peřej 1,0 km |
16,6 |
 |
zapora (schodek) przejezdne 0,9 km (GPS: 49.6707386,12.9311014) |
15,7 |
 |
most mostek dla pieszych Brod, Tuněchodský mlýn 0,6 km |
15,1 |
 |
dopływ lewo Tuněchodský potok 1,2 km |
13,9 |
 |
zapora (schodek) przejezdne !!, možnost padlých stromů 2,0 km (GPS: 49.6824994,12.9343628) |
11,9 |
  |
dopływ lewo Výrovský strumień , Brod u Stříbra 2 km lewo, z Brodu lze dojet Výrovským strumień , codzienny start pływanie, (405 m n. m.) 0,1 km (GPS: 49.6965892,12.9222392) |
11,8 |
   |
zapora (schodek) przejezdne Benišův mlýn WW I!! i następujący 200 m most mostek dla pieszych i następujący 100 m most mostek dla pieszych 1,7 km (GPS: 49.6935572,12.9445956) |
10,1 |
  |
most drogowy zapora rozvalený przejezdne Milevský mlýn, Milevo 1.5 km vp 1,3 km (GPS: 49.6963394,12.9664422) |
8,8 |
 |
most drogowy dálnice  0,2 km |
8,6 |
 |
zapora przenosić prawo młynówka prawo, Petrův mlýn 0,6 km (GPS: 49.6998092,12.9776592) |
8,0 |
 |
most drogowy 1,0 km |
7,0 |
 |
zapora przenosić prawo długo młynówka prawo, Střížkův mlýn 0,8 km (GPS: 49.7108692,12.9866658) (GPS: 49.7141714,12.9949164) |
6,2 |
 |
most drogowy wodowskaz Kladruby restauracja bufet pisać kościół lewo, zamek 400 m lewo, Pozorka vp 1,3 km |
4,9 |
|
uzavřený úsek až na ř. km 1,7 0,4 km |
4,5 |
|
bývalý Pekelský mlýn vp 2,8 km |
1,7 |
 |
most drogowy 1,4 km |
0,3 |
 |
wodowskaz lewoi następujący 100 m most kolejowy 0,2 km (GPS: 49.7372672,12.9945303) |
0,1 |
 |
most drogowy Stříbro Dworzec kolejowy 500 m vp 0,1 km |
0,0 |
|
ústí do Mže na ř. km 46.9 (375 m n. m.) i następujący 1.7 km obozowisko prawo, Vichovák vl |