| 316,0 |
 |
ujście Tary a Pivy
u Ščepan Polje, obozowisko prawo, codzienny start pływanie,
 6,0 km |
| 310,0 |
  |
dopływ lewo Sutjeska codzienny start pływanie, 2,0 km |
| 308,0 |
|
próg skalny, kaskada Grčala v úzkých skalách 2,0 km |
| 306,0 |
|
zbytky započaté stavby přehrady  2,0 km |
| 304,0 |
 |
most mostek dla pieszych
7,0 km |
| 297,0 |
  |
most drogowy Brod
i następujący 200m codzienny koniec pływanie,
(silnice k řece)  1,0 km |
| 296,0 |
 |
dopływ lewo Bistrica 4,0 km |
| 292,0 |
  |
most drogowy Foča
lewo, dopływ prawo Čeotina,
dále se údolí rozšiřuje a obtížnost okolo WW I
 2,0 km |
| 290,0 |
|
obozowisko Drina bufet
3,0 km |
| 287,0 |
|
próg skalny, kaskada WW IIi następujący při pouštění vody z přehrady na Pivě (vzestup hladiny až o 2 m!)
1,5 km |
| 285,5 |
 |
dopływ prawo Jesanica 3,5 km |
| 282,0 |
 |
dopływ lewo Ustikolina 7,0 km |
| 275,0 |
 |
Osanica lewo, dopływ lewo Osanica 4,0 km |
| 271,0 |
|
Vraniči vl 11,0 km |
| 260,0 |
 |
most drogowy Goražde,
počátek znečištění řeky
6,0 km |
| 254,0 |
|
obtížnost se zvyšuje na WW II 4,0 km |
| 250,0 |
 |
Ustiprača, dopływ lewo Prača 13,0 km |
| 237,0 |
|
Medela, peřeje Medjed 3,0 km |
| 234,0 |
  |
dopływ lewo Lim,
próg skalny, kaskada
Limski Buk, zbytky most kolejowy 6,0 km |
| 228,0 |
|
koniec trudnych odćinków 5,0 km |
| 223,0 |
 |
most drogowy -
slavný most z románu Most přes Drinu, Višegrad lewo, začátek přehrady 56 km dlouhé
|